Thursday, December 1, 2011

orang dulu advance cabut gigi


haa.hari ni aku nak share sikit story yang aku baca kat internet.story pasal alat cabut gigi zaman dahulu.haha.korang mesti tertanya2 jugakkan.oke! aku tunjukkan kat korang.tapi jangan terkejut beruk pulak.HAHA.kang beruk nak jadi apa kalau semua orang nak jadi beruk.takkan beruk nak jadi manusia pulak.ye dok? ape kelas...







haaa.bile korang tengok nie mesti teros terdetik dalam hati.."giler" hahha.yeah! orang dulu memang advance oke.tak macam orang skang.eceh! cakap orang aku pon sama.err.tak penah pon nak cabut gigi dekat doktor gigi.apa cer?

aku lebih rela cabut gigi sendiri.iaitu dengan membiakan gigi cabut sendiri.hah! sapa setuju angkat tangan.oke! aku nampak ramai yang buat cenggitu :D

p/s : komen jangan tak komen

8 comments:

Fendy said...

CABUT GIGI DGN BENDE2 DI ATAS?...APAKAH?...serammmm

sarah rashidi said...

hahaha.apakah kan?memang orang dulu giler2.cool oke XD

ibnuismaini said...

Gmbr first yg kayu tu sempoilah.
kayu, paku, getah (getah ke tu?)... bleh bt sendiri tu.. ahah.

sarah rashidi said...

wah wah wah.cam berani semacam jer.

eVa said...

uwaaaa.. tak sanggup.. syg tgh bc ni, gigi saya dah mengeletar tak nak cabut pakai tu haha

sarah rashidi said...

hahaha.sape je yang nak pakai benda alah nie.nightmare oke! :D

Syairah Suhaimi said...

takot tgk...

sarah rashidi said...

hahaha.tengok dah pon.:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...