Tuesday, December 20, 2011

kaki hampir tercabut sebab...

pagi tu kitorang bertolak pagi sebelum masuk subuh lagi.lebih kurang pukul 5 pagi kitorang gerak.mata aku ni serius ngantuk giler...nak tak nak je bukak.huhuh.sampai2 jer kat putrajaya terus daftar...perghh.tu pon da ramai giler yang beratur.

habis je daftar terus pusing2 jap.tetibe ternampak pulak pentas ni.boleh pulak ter.padahal memang da nampak pon.nampak beno nipunya.keh keh keh...





pukol 7.30 pagi larian pon bermula...hah.yang gemok,kurus,laki,pompuan,india,cina n melayu semua masuk.perghhh!memang terbaik la kan.aku pon sampai gabra sebab takut kena tinggal kat belakang sorang2.



haa.tengok tu.ada orang dah sakit pinggang.keh keh keh,aku pon sebijik da macam dia.sebab tu aku amik gamba jer.da penat nak lari.belom sampai 1 km pon masa ni.hehhuhhaa.nampak sangatla aku ni sebenanya memang tak berapa kuat nak lari.


itu dia...pompuan ni memang hebat giler...larik sambil bawak baby dia.perghh!lari laju dari aku kot.aku pulak jadi segan biler tengok dial lagi laju lari dari aku.apa kes?sekejap je dia da hilang. --'

cantikkan?sebenanya banyak lagi gamba yang aku amik.tapi...malas nak masukkan dalam blog.penat siut...kaki aku ni pon tak elok2 lagi.padahal da bapa hari tah larik.huhuhu.terok bebeno aku ni...
haa...! yang ni naik bukit.fuhh! berat giler nak angkat kaki aku naik.stress sampai kaki aku da sakit yang teramat.lagipon masa ni da lebih 3 km.eceh! alasan je sebenanya.cuba tengok akak yang paling kanan ni.fuhh! siap boleh larik sambil telefon orang.memang giler betol larian ni.macam2 orang aku jumpa.bes2 :)


yang baju merah tu tukang bagi reben.kalau tak amik reben tu tak bley amik sijil.huh! aku ingat nak nipu.sebab nak pegi sana tuh kamain jauh tau.tapi...disebabkan sijil.tarikla jugak kaki yang da tak mampu nak larik nie.sedih2..

oke! aku da tak larat nak citer sampai habis.takot kang korang bosan giler baca."biler la nak abes ni..bosan siut"..chioww

2 comments:

UniMeOw said...

yg tudung pink muke "sejibik" cam yg bj putih tudung putih..hehe

mcm kembaq!

sarah said...

@UniMeOw hahahhah.dah agak.orang lain pon selalu cakap mcm tu.padahal yang tudung putih tu akak fes.n saya yang tudung pink tu yang ke-4

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...