Friday, November 18, 2011

segan giler tadi dekat tusyen



macam yang aku post semalam kat fb,hari ni aku tusyen addmath 3 jam.perghh seronok seh.
1 jam setengah tok fom 4.1 jam setengah lagi tok fom 5.err da la sejuk giler.dok menggigil jer.

baru fes day tok tusyen fom 4,tapi masuk lambat.9.27 baru sampai kat tempat tusyen#tapi jam aku dah9.34.memang gelabah habis.

dah la tingkat 4.tercungap2 aku nak pegi daftar.sampai2 jer selamat belom stat lagi.#fuhh! lega

masuk2 jer teros duduk depan.--' sejak biler tah aku suka dok depan.hmm act sebenanye sejak mata aku bertambah kabur.so nak x nak memang kena dok depan,kalau x, x nampak.

bila teacher masok jer.dia teros nak soal.aku dah x mampu nak kata apa2.memang blur habis.
dah la fes tyme masok.tetibe kena soal.ok fine! teacher tu da dok tenung aku macam nak telan jer.#tapi sebenanya teacher tuh ok jer :)

bila tyme aku kena soal.aku dah x tau nak jawab apa.padahal aku rasa tu lah soalan paling mudah.ouh no! segan giler ok! dah la dalam tuh ramai budak fom 4, aku fom 5#tetibe rasa nak ghaib je dari tempat tusyen tuh.macam nak nanges pon ada.

minggu depan teacher kata nak buat ujian dari bab 1 sampai bab 4.aku dah--'
aku dah la lupa.tetibe minggu depan ada ujian.memang macam nak benti jer.
ergghhh.! x nak datang la minggu depan.#tapi mak x bagi.:'(

4 comments:

SiKecilMirmO said...

heheee... stdy rerajin ye... jgn malas2 na.. p kls tusyen 2.. 6t kne pukul dek mak kan.. he.. :)

sarah rashidi said...

hahaa.thanx la bagi pendapat cenggitu.tapi x nak datang :'(

syahnaz said...

http://whereistheloveiz.blogspot.com/

jom follow.. tq

sarah rashidi said...

ouh ok.jap ye :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...