Sunday, November 20, 2011

baru aku tau...


fes day cuti sekolah akhirnya datang jugak.yeah! sebelum ni memang xcited habis nak cuti sekolah tapi sekarang...pffft bosan.HAHA

pagi2 lagi da buat aku nak pegi sekolah.hee.sebabnya semua keja rumah aku kena buat.kfine! lepas solat subuh akak aku da warning da."ara nanti pinggan atas singki tu jangan lupa basuh"
aku pon tengok lah.sekali... --'#banyak gilerrr


then, teros aku basuh.malas nak tangguh2 da.kang makin banyak pulak.#macam kat restoran jer

lepas abis buat keja umah semua.aku tido kejap.pukol 9 baru bangon.bangon2 jer blur x tau nak buat apa.dalam otak juz terfikir "nak sekolah boleh?" HAHA.mengada2.masa sekolah sibok sangat dok cuti jer.tuh la manusia.saba jer...

nasib baik semua makanan termasuk nasi mak aku dah masak.so...aku boleh rilex.hee :)

sepatutnya hari nie aku kena pegi andalas.buat apa.?hmm. tengok rumah kat sana.sebab da lama sangat tinggal.tapi kuncinya abang aku yang pegang.ok x dapat la pegi.

rabu minggu depan nak pegi kl#act macam jauh sangat jer.--' HAHA.pegi sana nak anta akak aku interview.so jalan2 cuci mata la sekali kan.heee.tapi belom plan apa2 lagi.kita sama2 tunggu ye.apa2 hal nanti aku citer kat blog.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...