Friday, November 18, 2011

konfius!bes ke x?



Hari nie last day skola.bes ker x.?huu.no comment.kejap rasa bes kejap rasa bosan.so.?still no comment#apa kejadahnya la aku nie --'

sampai2 skola tadi dok kat kantin dan menganggur macam orang x de keja.ok termenung jer.macam hapa tah.tyme tuh macam menyesal habisla datang skola.haha.lps tuh pegi dataran sebab nak kena gotong royong.--' #konfemla ak larik bila kena gotong royong nie kan.

lepas abis dengar pengumuman semua orang pegi merayap.ada yang gotong royong#baiknya korang.ada yang berjalan2#tuh aku lah.:)

sampai nak tercabot jugaklah kaki aku ni.naik atas turun bawah.#yeah!kurus badan.
lepas tuh aku ngan membe aku tengok show.ap dia.?hmm.pengawas skola menjadi pengganas.
haha.mesti korang nak tau kan apa dia.

ada ke patut cikgu suruh dorang campak meja n kerusi dari tingkat 4 ke bawah.keja giler kan.?
aku biler terperasan tuh.macam nak mencarot dah.tapi lama2 macam seronok pulak.#sengal

lepas da x tau nak buat ap.kitorang pegi kantin.tyme untuk makan!#macam buat keja jer.dah la malas.siap kena sound ngan cikgu lagi.tapi hanya mampu buat muka comel jer

biler kat kantin tu.cikgu buat pengumuman.pasal kelas mana nak masuk tau depan.kitorang memang x amik port lah nak pegi tengok.sebab dah tau kelas mana.#sebab kelas sains teknikal ada satu jer.

membe aku sorang nie kelas sains tulen.dia bila denga je penguman nie.da kecot giler dah.hmm.bukan takut turun kelas tp takut naik kelas.--' pelik kan kawan aku nie.orang lagi nak naik kelas dia nak turun pulak.

tenga2 syok makan.tetibe ada sorang membe nie datang dia bagitau membe aku kelas fes.wah!untongla.dia da buat muka stress.haha.lawak lah kau.

err k lah.sori lah kalau korang baca n macam bosan.sebab aku pon rasa memang bosan pon.


2 comments:

Zayani Zulkiffli said...

untung la dah cuti skolah.
jangan lupa study untuk SPM :)
btw, salam kenal.~

ara said...

hee.thanx kak zayani.salam kenal jugak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...