Tuesday, August 2, 2011

duGaan di SeKOla


View Image


heyp korg.!puasa x ari nie.HAHA.jangan tinggal ok.rugi2.hari nie fes day puasa kat skola.huhu.malas giler kot.sahur then lepas bape minit aku da tumbang.xD#tido la.alah.!macam korang x buat pulak.dapat tido bape minit je.sebab lepas tuh nak siap pegi skola.aku pegi awal tau.6.30 da gerak dari ruma.korg ada.?HAHA#sori.terover pulak --'

smpi je skola aku tido.HAHA.aku memang suke tido.mak aku pon x kesa ok.keh keh keh#masih poyo.tyme nak blaja addmath.ada sorg membe aku nie dok tolak aku.apa lagi aku pon termencarot la#betol ke ayat ak tuh.?hehe.apa lagi klua la ayat keramat "ba__".selamat aku x abes ckp lagi.huhu.da niat nak jage mulot dari laser.yeah.!

then,tyme nak balik nie.ada la sorang mamat uh dok usha aku.OMG.!kepale aku da terteleng2 da.HOHO.korang jangan pk lain.maksudnya aku dok pandang kanan.kejap ke kiri kejap ke bawah.haha.#malu ok.kwn aku ramai minat mamat nie.sebab muke dya macam DUDE HARLINO.




mak.!buke nanti makan ap.?hehe
^.^

2 comments:

TheSyafiq Mokhtar said...

mesti suke tgk sinetron ni.. dude ngan baim wong best.. ^^

sarah rashidi said...

hahah.mesti la.dah ler tuh kat kelas pon ad muke mcm dude harlino ^.^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...