Sunday, July 31, 2011

terharu di pagi ramadhan



u ols sume...selamat b'puasa uke.don naughty2(hehe.btol ke bahase ak tuh)hope korg sume b'puasa dgn jayanye.yehha.!!!hmm b'balik pada tajuk entry ak.serius ak macam nak nges pagi tadi.wuhuhuh.tp di sbbkn kengantukan y melanda.x jadi nak nges.hehe.korg mst x paham kan.haha.sory la ak melalut ckit.uke2 ak ceciter~

di pagi yang hening...sedang aku tidur dgn nyenyak nya.tetibe mak aku datang."sarah.!!! bangon sahur."then aku jawab"uke mak"then ak dengan lemah longlai nya bangon jugak.sampai je kat meja cume aku n adek aku je makan.then mak aku kejot abang ak pulak.

tyme abang aku bangon nie la yang buat aku tersentuh jap.hehe.korg nak tau.???uwkeyhh aku citer.hmm then abang aku amek kerusi kat depan nak duduk sebab kerusi sume da hilang.then,bile dya da amik nak duduk.ayah aku pulak kelua dari bilik.nak makan then kerusi x de.pas2 abang aku dgn baik hati nya bagi kerusi yang dye amik tuh bg kat ayah ak.#sweet kan.?haha.nie y buat ak t'haru tuh. T.T

ada lagi ada lagi.hehe.then ayah aku pegi depan amik kerusi tok abang aku pulak.perghh.!!!sius cam nak leleh ouh.tapi aku tahan je.ye arr dengan taik mata yang x benti2 nak kuar tuh.kui kui kui.

View Image
(gambar semate-mate)

nak citer pasal solat terawih malam tadi pulak.wah.!!!gempak.penuh sampai x muat ok.biase la kan hari fes.aku harap2 bende nie sampai akhir ramadhan la penuh nya.hek hek hek.hah.!semalam tyme nak solat terawih tuh.terjumpe pulak kawan lame aku.haha.dari jauh smbil naik motot."sarah.!!!"#wow.!popular anak mak.haha.



2 comments:

| cik azeya | said...

haha. comel je. penuh dengan kasih sayang. (:

sarah rashidi said...

hahah.thanx la cik azeya.x sngke abg ku bgitu T.T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...