Wednesday, August 10, 2011

ap jadi dengan pementasan.?


HAHAHAHA
.Pementasan yang paling lawak sekali aku pena buat#act macam banyak sangat je buat pementasan.HAHA.korang! korang! korang! mesti korang da lama tunggu aku post pasal pementasan nie kan.#bnyk betul korang nya.HEHE.sejak ak post ari tuh.ingat x.?ok fine.!kalau lupe korang boley bace balik yang nie
aku pari-pari .

View Image
(bukan gamba pementasan kitorang ok.!HEHE)

okeyh.!aku citer dari awal.mule2 aku n membe2 ak masok dewan.huh.!tengok jam je..OMG.!lewat 30 minit#buat peka physic punye pasal. teacher da bebel x nak benti pastuh.ok.stop.! then,kitorang sume naik pentas n dok belakang tabir.

then.stat la pementasan kitorang yang merapu lagi merepek.HUA HUA HUA.membe aku bile kat atas pentas tenga belakon uh.asyik gelak jeh non stop.sampai teacher teros cakap yang nie rehearsel bukan yang betol2 punye. -,-' ok fine! kenape korang gelak.!!!!

ok.!ak da x de mood nak taip lagi.kbai korang.!!!

pementasan besok.!
doakan ak ok.

2 comments:

shafiqabdshukor said...

hehehehe..
ni dh wat pementasan btol2 ke blom ni??

ara said...

hahahah.belom la yang oi.teacher ckp tuh rehearsel je.besok baru pementasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...