Friday, August 5, 2011

aku pari-pari...?


View Image

entry apa yang ko merepek nie sarah -,-' HAHA.korang mesti pelikkan ngan tajok entry aku kali nie#sangat pelik cik sarah oi.!x de lah sebenanye next week kelas aku nak buat pementasan.HUHU ^.^ x saba okeyh aku nak berlakon.tepuk tangan sikit.pap pap pap pap#merepek.

kelas kitorang akan buat citer RAPUNZEL,CINDERELLA n SNOW WHITE.pergh.!!!x sabanye...keh keh keh.then,membe(pompuan) aku nie kena jadi Cinderella n pak we dye jadi prince charmingnye.uh so sweet.x saba aku nak tengok#bukan dapat tengok pon -,-'

then dye nak aku jadi pari-pari.sebab dye kate ak putih n etc#x nak bgtau.nanti korang kate ak perasan.ngeh ngeh ngeh.pastuh aku ckp la kat dye "kenape aku pulak kena jd pari-pari".then,dye cakap "ko sesuai la"

HAHA XD korang agak ak nie sesuai ke nak je pari-pari.?#mari gelak bersama-sama.HAHAHAHHA.then, akU bgtau la membe aku nie"aku jadi orang kerdil la#sebab macam lagi comel je.lps ak cakap tuh.muke dye teros masam.HUHU.sori la kawan.

entry paling pendek+merepek
x saba nak berlakon ok.!korang ada.?HAHA



2 comments:

nuruhuda_329 said...

nak sailormoon la..err cam larik tajuk je hihihi ^^'

ara said...

hahah.memang larik sangat pon. XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...