Friday, January 11, 2013

peewit peewit???OMG!!!


Hari ni aku nak story pasal apa yang jadi hari nie.Eh eh??memanglah nak citer pasal hari nie punya takkan besok punya kot.Hesy,Apa aku mengarut ni.Oke oke..stop merepek!

anyway start dari minggu lepas lagi aku da kena hanta adik aku pegi skola.akak mithali la katakan..heh!ada ke orang baik mengaku diri baik.adodoi...riak tu! riak!!astaghfirullah....ish ish..mengarut lagi.

sekarang fokus untuk story.fokus fokus..ehem ehem ehem!hee.poyo betol.ceritanya begini...aku hanta adik aku slalunya hari jumaat je.Yelahkan..ayah aku solat jumaat.So,aku kena la hanta dia sampai depan.korang mesti fikir yang aku hanta sampai sekolah kan.kuang kuang kuang!!!heh.

on the way nak pegi depan tuh..kebetulan budak2 laki baru habis solat jumaat.Kebetulan???hee.tak lah.memang aku hanta dia bila dah habis solat jumaat pon.keh keh keh.lepas tu boleh pulak budak2 laki ni dok peewit peewit...!!!

ade ke patot???ada ke patot???katakan tak patot.katakan!!!haaa..merepek lagi..aku dalam hati dok mengutuk ngutuk je lah kan.haaa..Bila lah nak insaf aku ni.kejenya dok la nak mengutuk orang jer..LOLZbahasa ape tuh aku pakai?stop it!

aku tak tengok pon sama ada budak2 laki tuh memang budak atau pon orang dewasa.kalau budak2 itu lawak.aku dah 18 TAHUN oke taun ni.Memang aku pendek dan agak comel macam budak2.Hah???perasannya aku ni...adodoi.mesti korang menyampah kan?aku memang macam ni..suka perasan lebih.



tapi kenyataan pon iye jugak.mak cik, sepupu yang tak rapat ngan aku pon ada yang kata aku ni darjah 6 la..fom 2 la.ayoyo..macik...saya dah habis SPM la.muka je nampak budak2 and pendek tapi otak saya matang.ewah!perasan lagi --'

oke lah.sebelum aku bertambah merepek dan membuat kan korang boring pelas menyampah aku chioww dulu.huhuuuu..

XOXO
  ara

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...