Tuesday, March 5, 2013

Jelesnyalah hai....



Dalam dunia ni tak semua benda kita akan dapat ikut kemahuan kita kan? yeah! aku mengaku yang itu.Btw,korang tau tak.aku rasa macam nak tumbok je muka orang bila kelas memandu aku asyik ditunda.what the hell! haih

Hari ni sorang lagi kawan aku lulus JPJ.but, aku? ouh ouh ouh very unfair.So sad oke.korang bayangkan.walaupun aku tak amik satu sekolah memandu ngan dorang tapi kitorang belaja waktu yang sama. tapi,apa pasal dorang dah JPJ dulu but aku?ouh ouh ouh very unfair =.=" 

Aku hanta meseg kat kawan aku tuh ucap tahniah.Tapi, dalam hait ni.. "weh...asal tak tunggu aku ..huhuuu..." itulah namanya talam dua muka.hahahaaa...mengaku pulak tuh,haih!

 (gamba ehsan dari google image.huhuuu)

Boleh dikatakan kebanyakan kawan aku yang amik lesen semua da lulus.but, aku? terkontang kanting..hew hew...Err --' oke.Kesimpulannya yang aku rasa aku boleh buat iya lah..Jangan jadi baik sangat. hah! mesti korang tertanya kan apa pasal aku cakap camtu. Sebabnya, bila kita jadi baik sangat orang akan pijak kepala kita.Contohnya aku la..ewah!berlagak baik la pulak aku ni.eh! eh! ni kenyataan tau

Apa pasal aku cakap camtu?hmm.sebabnya? oke.sepatutnya aku dah boleh test JPJ semalam.tapi tak.sebab apa?sebab aku baik sangat lah.hahahaha...(gelak tak ikhlas) sepatutnya jugak aku ada kelas minggu lps hari selasa..but ditunda ke hari kamis...then, ditunda lagi..ouh ouh ouh...apa korang rasa kalau korang ditempat aku? marah? suka? sedih? or what? (jangan nak simpati ngan aku yee.huhuuu)

So, next kelas aku iya lah hari kamis ni.Kalau dia berani tunda lagi...haish.siaplah! aku dah rancang nak pegi je sekolah memandu tu buat laporan. ewah! gaya macam berani je.haih! aku memang suka cakap lebih.but, kesudahannya aku takkan buat.trust me!

Semalam dua orang kawan aku yang belajar memandu sama2 da lulus..jeles gile oke tengok dorang lulus.but, aku? QTI pon belom lagi.nasib lah kan.amik JPJ..then kemungkinannya besok amik result SPM.SPM? haih.off topic. tata ~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...